stackars liten

Som ni kan se har jag bytt header, fastnade framför datorn med en massa bilder och började på en ny, tyckte den blev cool och sen så tyckte jag inte riktigt om den förra. Men precis som förut så ser den fuckad ut på vissa datorer, men jag orkar faktiskt inte bry mig, för på min ser det bra ut :)

lördag kväll: Jag, tilda, tt, johanna åt gooood mat hemma hos klaris, som hon hade lagat helt själv, det smakade väldigt bra! tack klara! Sen åkte vi på nån random fest i järlinden, helt okej kul ;)
Sov hemma hos petter, väälidgt mysigt!

Nu väntar jag på att petter ska komma farandes, för då ska vi tydligen in till akuten med honom, någon äcklig hedemora spelare hade tacklat han på matchen så handleden hade vikt sig. Så söt som jag är ska jag följa med och hålla i hans hand, fast inte den som är skadad såklart, hihihi
stackars älskling. Han är nästan lika klantig som mig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0