tiden går långsamt

Har gjort allt jag tänkt göra idag och klockan är bara 13.47. Zzznaark! 
Har sett på my sisters keeper, jag har läst den boken som jag skrivit om för några månader sen (allt för min syster) Filmen har ännu inte kommit till sverige men jag hittade den på nätet. Jag grät i stort sätt hela filmen igenom, so sad so sad. Men är väldigt besviken på slutet. Det var helt annorlunda än i boken, helt fel person dog. haha, jaja. bra var den!





För er som inte vet vad jag ska göra i Stockholm så tänkte jag berätta det! :)
  • lördag:
06.00 på lördag åker jag buss med friidrotten till stockholm och tävlar
Jag ska bara vara med på 60m med tanke på min ryggskada. Vi övernattar på
scandic, förhoppningsvis så ska jag och pauline dela rum, super kul!

  • söndag:
på söndagen har varken jag eller pauline någon gren så vi ska väll kolla på dom andra
eller gå ut nånstans. Lite senare ska jag möta upp mamma och då ska vi gå på stan,
sen sover jag och mamma på ett hotell mitt i stan. myys

  • måndag:
Ska jag tillbringa förmiddan själv på hotell rummet eller ute på stan, 
får se om jag vågar gå runt i stockholm själv. huhu!
Sen säger jag hejdå till mamma och möter upp Siri och Erika (friidrottare/kompisar) 
och då åker vi ut till Alvik till scandic hotell och träffar de flesta av dom som var med på carro camp (ett träningsläger) i somras! När vi ses tror jag att vi ska äta middag, sedan bär vi av till globen och ser på idrottsgalan! Det är alltså en liten åter träff, ingen dålig sådan heller, idrottsgalan liksom! + att jag har aldrig varit i globen så det blir riktigt spännande! 
Efter idrotts galan åker vi till hotellet och sover.
hihih, hotellet ser super bra ut tycker jag! :D

  • tisdag:
Siri och Erika ska stanna kvar över dagen och shoppa, men det kommer jag inte orka, och jag kommer sakna petter för mycket för att vara kvar! Så jag tar tåget hem själv, tråkigt men skönt att komma hem tidigare tror jag:) Sedan sover jag hos petter eftersom att mamma är kvar i stockholm och jobbar. iiiihhiii
Jag vet att det kommer bli 4 toppen dagar!

det enda felet är att jag vet inte vad man ska ha på sig på en idrottsgala? hehe, svåååårt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0