det gör ju ont

Nu har Petter åkt till Gotland. Vi har inte varit ifrån varandra mer än en dag sedan IUSM i vintras om jag minns rätt. Vet inte om det är nyttigt eller rent av livsfarligt att vara långt ifrån honom. Det gjorde ont i mig när jag åkte ifrån honom. Han är så långt bort nu, inte inom räckhåll som han annars jämt är. Gud, ska det göra ont? Ska jag vara ledsen? Är det såhär det känns att vara ensam? Isånfall vill jag aldrig det. Har gråtit åt i princip allt sedan han åkte.
Försöker lära mig min nya favorit låt på gitarr, jag gråter när jag sjunger för jag tänker på honom. Jag känner mig väldigt löjlig, och ännu löjligare är jag som skriver om det i min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0