jag tror faktiskt

jag tror på michael jackson. Jag tror att han lever. Var inne på jonna sjöbergs blogg och såg det här klippet. Jag har aldrig riktigt tänkt att han är död på riktigt jag har tänkt att han kommer tillbaka igen, haha. Jag vet att mycket i den här videon kan vara fejkat, att dom har photoshopat och så men jag tror ändå. plus att "this is it" filmen om michael jackson kom ut lite för fort tycker jag. jag vet att det tog ca fyra månader men ändå känns det för kort, det var liksom det sista "nya" som gjordes av micheal jacksons material och vill man inte lägga ner mycket tid på det då? Så att den blir riktigt bra? Andra filmer brukar ju ta så lång tid! Det känns som att det var planerat, att "this is it" konseren aldrig var planerad att bli av, att han bara ville göra det mer otrovärdigt att han skulle lämna en sån stor konsär bara sådär. Det är i alla fall vad jag tror.

love the dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0