det fortsätter

det forsätter tyvärr med dålig uppdatering. Har inte tid, är inte hemma när det är så fint väder. Är i vika, ute på sjön, med kompisar eller spelar fotboll. Har inte kameran hemma nu så ni får inga bilder heller. Jag ska i alla fall få en ny dator, var och kollade på en idag, GUD vad glad jag blir om jag får den, vi skulle ha köpt den men den fanns inte kvar (bara den som stod i butiken) Men ska kolla om den finns i andra affärer för den var perfekt :D

Nu ska jag kolla på min fotbolls träning, kan inte vara med då jag har fått infektion i tån för att min nya nagel (jag tappade den förra) växer inne i huden och inte åvanför, det gör lite små ont så där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0