nej, inte den här gången heller

Jag städar mitt skåp för sista gången, jag städar mitt skåp för sista gången tralalalala. Har Klara sjungit idag när vi städade. Jag blev så avensjuk och trött. Förra året kändes det mer okej att gå ett år till men i år känns det så jobbigt. verkligen super jobbigt.

Jag och Petter gjorde vofflor idag, hihi gott! Jag skulle ha följt med honom och lägga i pärlan (hans båt) men så somnade jag och jag var för trött för att följa med när petter väckte mig så jag sket i det. Jag är fortfarande lite småsur för att han inte döpte båten till sanna!!! hehe.
Nu har jag sovit typ 2 timmar och känner mig lite piggare.
Nu ska jag träna!



1 bild från hemma hos mig i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0