trött på inbakade flätor?

För er som är trötta på vanliga inbakade flätor i luggen så tänkte jag ge er ett litet tips.
En inbakad "snurra". Jag blir ofta trött på det hår som hänger ner i ansiktet, och vill inte bara sätta upp det helt vanligt.

OBS! Du måste kunna göra vanlig inbakad fläta för att kunna göra dethär.
Istället för att dela in håret i tre delar så delar du in det i två delar och "flätar"/snurrar dom  två hårdelarna och så tar du med dig hår vart efter du snurrar, precis som man gör med vanlig inbakadfläta. Jag brukar sedan fästa innan örat med hårspännen, men skulle jag inte ha haft utstående öron skulle jag har snurrat längre och fäst bakom örat, det är jätte fint. Man kan också fästa med en toffs, då åker den upp lite och ser lite slarvig ut, det är också super snyggt, tycker jag. Lycka till!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0