dagen innan fredag

skolan gick snabbt, skönt. Åkte snabbt in till stan med feli efter skolan, hon köpte ett par snygga röda converse, och jag hämtade ut min jacka, eller min pappa fixade den, får jobba lite och gott göra det. Ni vet en sån här kort skinnjacka? Åh, den var så snygg!! Hade kostat 299, och så var det 100 kr rabbat på alla jackor så det blev bara 199:-, ett himla kap! Har tränat fotboll idag, det var jätte kul! Nu är jag hos älskling, ska sova här i natt eftersom mamma är borta och jobbar, myyyysigt.
Imorn är det Frejas dag, kärlekens dag, FREDAG! nice säger jag bara. På kvällen ska vi tjejer äta hos vår fina vän tilda, som fyller år om två veckor och ska till taihland, så vi firar henne imorn, det blir nog mycket kul :D

Nu ska jag krypa ner bredvid min sötnos! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0