dags för pluggning

åh jag skulle ju plugga jätte mycket tyska på lovet hade jag lovat mig själv, men icke sa nicke, visste nog innerst inne att det skulle bli så. Aja provet är på onsdag så jag har några dagar på mig, men jag är så sjukt dålig på tyska.
undrar om jag ska se på wallander filmen som börjar 9 och plugga i pauserna eller om jag ska skita i det och sova tidigt ikväll. hmmm, den är ju väldigt bra men jag har sett den förut. put that in your carebox :)

Some might say they don't believe in heaven
Go and tell it to the man who lives in hell
Some might say you get what you've been given
If you don't get yours I won't get mine as well


och med din braiga låten säger jag godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0