HEJ!!

Sov hos älskling igår, därför ingen bloggning. Måste börja den här bloggningen med att skryta om en sak... 
Vi fick tillbaka tyska provet igår och vet ni? Nej det vet ni inte för det finns egentligen inte på kartan att jag kunde vara så bra på tyska, HAHA! det är 5 olika delar i provet och jag fick: mvg, mvg, vg, vg-, g+   förra provet fick jag inte ens över g! ojojoj, vet inte hur jag lyckades, har väll gått och blivit ett tyska barn helt enkelt. hehehehe

IDAG har jag lekt med min fis-unge petter. VI har gjort pizza med hjälp av sånt här pizza kit ni vet? Det är ju suveränt bra :D Och gott blev det! 
Min träning börjar 8, så jag ska väll dra på mig fotbolls kläderna och åka iväg snart. Jag är jätte pepp :D 
Men först ska jag bädda sängen, haha.. det är roligare och komma hem då :P urs, nu lät jag som en mamma. no well
mycket snygg tjej. megan fox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0