lördag

kom precis hem från petter. Åkte ner en snabbis på stan idag för att köpa present till min kära bror som fyller 20 på måndag, det blev bra! La också undan en klänning, får se om mamma går med på att köpa eftersom hon nyss köpt min fina moped;) Har inte så mycket tid att skriva, ska hinna laga mat innan melodifestivalen börjar, jag är själv hemma och ska spendera kvällen själv framför tv:n med mina tre vänner hamburgarna :) kan bli lite mysigt iaf.....

Här får ni bilder från dom senaste dagarna! :D


förlåt linus


go järnberg!




still dry...


himla het bild på brosveden


plums


kom igen sanna kom igen!


wet!


Jag har hunnit med att pimpla också, med petter och hans pappa :)


såklart var det bara petter som fick en fisk.....


like summer sky





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0