måste erkänna en sak också........

när jag inte hade något att göra lite tidigare på kvällen så spelade jag pingis, med min själv. stod mot dörren på rummet och bollade, ganska kul faktiskt. Om jag ska skryta lite så har jag ett 5 stjärnit racket och mycket bra bollar, och ett sådant här fodral till rackettet och bollarna, för er som ville veta det...........................................

och så måste jag erkänna att Arn, ni vet tempel riddaren? Är en riktigt pudding! Såg på den andra Arn filmen nyss, den är ju så sjukt bra, men Sorlig. Sorglig precis som jag är som står och kör pingis med mig själv. hehehehehe
min riddare, min räddare i nöden, min sanne svärd hanterare, min sexpackiga
super hero, du är grym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0