mys kväll

Jag mamma hade lite mys kväll, var bara hemma och tog det lugnt :) Vi lagade god mat! GOdaste "förrätten"

Man steker räkor (tiger räkor) med olja, hackade vitlöks klyftor och hackad fefferoni (hacka den i väldigt små bitar annars blir det jätte starkt!) Och så låter man det ligga så i pannan ett tag, tills dom blir ganska vita sen häller man upp dig på ett fat/tallrik och så är det bara att äta, suuuper gott!
klart!

har myst runt i det här:
och gjort lös naglar, haha. långa naglar är egentligen det värsta jag vet, får jämt panik
och biter eller klipper av dom men ibland är det ju lite roligt, fast dom kommer säkert åka
av redan ikväll!
lite ballt sådär.... 
nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga mig och läsa eller om jag ska våga håret,
klockan är 00.06, hmmmm. let's see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0