onsdag

tycker om onsdagar! Idag gjorde jag och petter våfflor igen. hehehe. Men mamma hade köpt hallon sylt och gud vad gott det är med våfflor då! hihi. Har bäddat om i sängen, jag HATAR det, det är så drygt! Det var bättre när man var liten då föräldrarna gjorde det åt en!
YES! marika lärde mig att göra en sån här fläta today :D den på bilden har hon gjort. snyggt!
jag var en söt tjej idag, och rynkan på näsan är fin :)

Ingen hemkunskap imorn så det blir sovmorgon till 10.20, sweet! slutar 13.55, och då får jag påsklov!! Jag och några kompisar åker direkt upp till ica maxi och går påsk kärringar eftersom man får gratis påskägg då!!! JA :D
det blir vi om småttingarna :) jag tror det kan bli kul, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0