helt slut.

Jag kommer sova så bra i natt! Jag är helt slut. Jag trodde jag skulle vara tröttare än jag var när jag spelade andra matchen, men det var faktiskt bara benen som var lite tunga. Där emot var jag som en utslagen gris när jag satt mig i bilen påväg hem, och är fortfarande. Första matchen gick inte bra är väll det enda jag kan säga. Jag gjorde iaf mål, med det var det enda bra. Andra matchen mot säter var tuff och jobbig. gud jag tycker det är så svårt att spela med dom, alla är så stora och starka. Vi förlora med 3-2. synd!
Jag hjärta felix

Imorn har jag mina två sista moppe-lektioner, sen är jag klar :D:D Första är 09.15 och andra 13.00. Lite jobbigt att åka fram och tillbaka och tillbaka igen till skolan. men men
VI HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0