igår och idag

igår var jag med felicia och kollade in hennes nya lägenhet, sååå fiiin. Och så var jag på sex and the city 2, den var sååå bra! Skrattade mig igenom filmen! hahahah...
Idag har jag varit på stan med Caroline hittade en bikini och en magtröja på gina tricot och en mors-dag present :)

över delen 79:-
underdelen 79:-


t-shirten 99:-


Nu måste jag skynda mig iväg, ska till hosjö pizzeria med puttur. Imorn har jag match i Ludvika, så vi får se när vi hörs! Kom ihåg att vara lite extra snälla mot era mammor imorn. PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, besök gärna min blogg vid intresse att fynda sommar kläder fr 10 kr - tack.

2010-05-29 @ 22:02:42
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0