snark

jag är så dålig på att fixa med alla dessa kodmallar, stilmallar osv. Nu är bloggen iaf liite rolige, tycker jag ;)
Nu ska jag och P se på film. American virgin och the box. Självklart ska vi även proppa i oss popcorn!!
10 månader skling!
lskd <3

Imorn blir en jobbig dag, får se om jag bloggar då. Först har jag seriepremiär med mitt lag mot slätta (taggad), sen direkt efter det ska jag spela en till match i säter med u-laget. Det blir väldigt roligt men jobbigt för min lilla kropp.
SEE Y0U

Kommentarer
Postat av: siri

jäklar Sanna vad duktig du är, designen blev jätte fin :D vi saknar dig på friidrotten, tråkigt att vi har så sjuka tränare alltså (n)

2010-05-07 @ 16:25:46
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0