tack för oss

Nu har den långa underbara vägen nåt sitt slut. Jag och Petter är inte längre tillsammans. Jag känner helt enkelt inte lika mycket för honom som jag gjorde förut. Det är sorgligt men så är det. Man ska vara tillsammans för att man är kär, och det var inte jag längre. Jag tycker allt det här är skit jobbigt. Jag hatar att jag måste såra petter, det är det värsta med allt det här, att en måste bli sviken. Men det är väll såhär det känns, att vara ärlig mot sig själv. Och om jag och petter är menade för varandra så kommer vi hitta tillbaka till varandra sen, men just nu är det såhär och det kan ingen makt i världen ändra på. jag kommer alltid att älska petter och ingenting kan ändra på det. Ingenting kan heller ta ifrån oss allt vi har delat och delar.
så nu vet även ni hur det ligger till.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Sanna!

Läser din blogg ibland för att bloggen är bra men också för att du är sån där vän jag har känt från i förskolan, och kul att läsa vad som händer.



Usch va tråkligt att det blev så här med petter, ni såg så gulliga tillsammans, och det är väldigt jobbigt att göra slut också, och verkligen känna hur det känns och ha det där tomrummet som den andra tog plats, förut.

(Skrev för jag blev helt paff att det tog slut och att du skriver så ledsamt om det.. Finns om det är något, men det antar jag att du redan har många av)

Kram!



2010-11-29 @ 19:07:10
Postat av: P F

saknar dig <3

2010-11-29 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0