träning

Åke (sjukgymnasten) sa att jag hade jäääättte fin rörlighet. Och det har blivit bättre, men jag ska få träna tills januari är slut. och ååhhhhhh, träningen gick faktiskt jätte bra! Björn (tränare) sa att jag sprang jätte bra, och stavhoppen gick super bra! Dock har jag sjukt ont i händerna nu. Man har liksom klister på stavarna så att man ska få bättre fäste, och det där fastnar på händerna, och det går verkligen inte bort! Och så luktar det äckligt. haha, tönt... OCH så slår jag i underarmen HELA tiden när jag hoppar, så imorn har jag väll blåmärken så det ser ut som att jag har blivit misshandlad. menmen, bra gick det i alla fall! Nu ska jag klä av mig, sätta på mig något mysigt och sen ska jag se på Paradise Hotel, och sen soooooovaaaaaaa. Sovgott!


OCH ÄTA MARABOU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0