måndag, ny vecka.

Har egentligen inte så mycket att säga. Jo, jag fick VG på fysik provvet och VG+ på so provet, så det är jag mycket nöjd med! Jag gjorde också klar teknik rapporten idag (tror jag, haha) så nu är det engelska prov tyska prov och so förhör som gäller denna vecka. Har nyss kommit hem från en träning med A-laget, det är så mycker roligare att träna med dom, I wish I was good så jag kunde träna där jämt. hoho.
Nu har jag duschat, gjort te och bäddat ner mig i sängen. Om några minuter väntar en tio centimeter hög böcker med plugg. Känns tufft.
Godnatt med er.
Mysig bild från en fiske tur i somras.
P.s brage vann just med 2-1, för er som vill veta! :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0