onödig information, mest till mamma så hon vet att jag lever

Jobbet gick bra men segt, väldigt lite folk. Har ätit lite kvälls fika, te och mackor, MUMS.
Det börjar bli riktigt kallt nu, ska nog köpa busskort imorn. eller vi får se. Imorn har jag so prov och det känns som att jag har pluggat jätte lite, men jag vet inte vad jag ska plugga på. haha, och på torsdag har jag hemkunskapsprov och dom böckerna har jag knappt öppnat, känns tufft. Inga bilder har jag heller, sladden till kameran är hemma och den orkar jag inte hämta. Ha en fin och skön natt ;)
gammal bild så länge-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okey gumman, lyckat till med proven. Allt bra här i Kina, åker från Wuhan till Guangzhou i morgon med ett snabbtåg som går 350km i timmen, ska bli spännande. Kramar

2010-10-20 @ 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0