stan med mamma

ja, idag har jag varit på stan med mamma! Jag har hittade massa småsaker som jag behöver! Och så har jag tagit ett till hål i varje öra, så nu har jag tre på ena och två det andra, skit snyggt!
1. Chai te och något annat gott te, från Indiska.
2. två fina ljuslyktor till mina fönster, får Indiska 30:- styck (rea)
3. Isadoras Mascara (Heavy Lashes), från Åhlens 99:- (kampanjpris)
4.Maybellines nya foundation som tydligen ska hålla extra länge, från Åhlens 125:- (kampanjpris)
5. Örhängen från Indiska 15:- (rea)
6. Världens underbaraste hudkräm som luktar fantastiskt gott, från Apoteket.

Indiska har jätte bra rea just nu, halva rea priset på massor av saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0