blink 182

Om jag skulle få lov att välja mitt absoluta favorit band så blir det faktiskt blink 182. När jag var mindre lyssnade jag jämt på dom, min bror, eller båda mina bröder var stora fans, och även om jag inte lyssnade på blink då, så hördes det jämt i huset för mina bröder spelade så högt. Jag kan typ hälften av deras låtar utantill, jag har inte ens kollat på texterna, jag har bara hört dom så sjukt mycket. Dom är ju ruskigt bra alltså. För att inte tala om deras gud till trummis, Travis Barker.

Det här är min absoluta favorit låt med dom. Feeling this heter den. Jag älskar det kano liknande saken på
slutet!!!!
Tom Delonge, Travis Barker och Mark Hoppus
Dock splittrades bandet 2005. Men Travis Barker och Mark Hoppus fortsatte att skriva och sjunga tillsammans och skapade ett band med några andra som jag tror heter/hette +44 (är inte så insatt)
Men jag tror att Blink 182 återförenades 2009, men jag tror inte dom har skrivit nya låtar.

jag har tyvärr ingen hel bild på den här gitarren. Men det här är i alla
fall min brors gammla elgitarr, och jag märkte nu, att det är lika som
Mark Hoppus (han i röd tröja på dom två första videorna) har.
Min söta bror ville väll ha samma som sin idol. haha :)
nu har ni fått lite information om mitt favorit band!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0