klanten

är sjuk idag också. Gick upp för att göra te. Jag kokade upp vattnet och häller i det i koppen. Och sen, råkar jag välta koppen så jag får det kokheta vattnet över ena låret. ont som fan, sen kände jag ingenting. Gud vad bra tänkte jag, det gör ju inte så ont. Men sen så, började det göra riktigt jävla ont. Verkligen brände. Så jag sprang mot trappan för att skölja av benet i duschen uppe, men då kände jag den äckliga "påväg-att-svimma-känlsan" så jag satte mig i fotöljen bredvid och mamma hjälpte mig så jag inte svimmade. Jag hatar att svimma.
Nu ligger jag i sängen med en blöt handduk över benet. Det börjar komma röd/blåa märken, där det är som värst. Det bränner otroligt mycket och sivder och gör ont. Och det har gått snart två timmar. Jag är så klantig!!!!!!!!!!
Hoppas jag inte får blåsor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0