heeej

Har fått två frågor från Anonym som jag tänkte svara på. 

1. Hur träffades du och tom? Jag och Tom har gått på samma skola i tre år, hade inte lagt märke till honom förut. Men i början av nian, typ oktober så började jag "spana" in honom, eller jag ska inte underdriva, jag typ förföljde honom, eller det tyckte iaf moa och anna att jag gjorde, MEN som sagt så var jag tsm med Petter då, och Tom förblev bara en snygg kille. Dock blev mitt intresse för honom starkare och en dag blev Moa trött på mitt prat om honom, så HON smsade till Tom från min mobil och skrev typ, "hej, jag tycker du är snygg" eller nåt sånt. Haha väldigt moget... Sen fortsatte vi att smsa och det ena ledde till det andra och sen blablabla
2. Hur många läsare har du? Hihih. Jag har mellan 60-70 unika läsare varje dag och ca 100 sidvisningar. Det är inte någon stor mäng jag veeet, men det är mycket för mig eftersom jag startade bloggen för att ha den som en "dagbok" som jag sedan kan kolla tillbaka i och minnas. Det börjar redan bli sjukt kul att kolla två år tillbaka, tänk sen när jag typ är 20!! wow

Kommentarer
Postat av: Olafkristin

It is the coolest site,keep so!

2011-11-10 @ 05:30:13
URL: http://olafkristin.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0