the ones we love never truly leave us - Albus Dumbledore

Meningen som man säger för att "öppna" marrodörkartan
'Harry Potter är det bästa hoppet vi har, lita på honom' - Albus Dumbledore
Bilen nedanför: 'Det går inte att älta drömmar och glömma bort att leva' - Albus Dumbledore
Dödsrelikernas Symbol och alla horrokruxer.      "9 3/4", perrongen till Howartsexpressen
'Lycka kan bli funnen. Även i de mörkeste tider, om man bara kommer ihåg att tända ljuset'
- Albus Dumbledore
Dödsätarnas märke
'Vi måste alla inse valet mellan vad som är rätt och vad som är enkelt' - Albus Dumbledore
dödsrelikernas symbol. (Staven är sträcket i mitten, Manteln och trekanten runt om och stenen är den runda ringen.
En skyddsförtrollning.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Sanna! Vill börja med att tacka för en super bra blogg! Blir helt fast och kan inte sluta läsa den när jag väl börjat! Du verkar som en underbar person, och jag skulle gärna vilja bli din vän! De känns som att jag känner dej och dit liv, efter att ha läst bloggen flera gånger om och om igen.

Jag tänkte också säga att jag är ett STORT fan av Harry Potter, sen måste erkänna att jag har en liten crush på Ronald Weasley, så himla snygg!

Sen har jag en tre frågor som jag tänkte att du kanske kunde svara på..

Fråga 1: Den snyggaste skådespelaren du vet?

Fråga 2: Vad skulle du göra med han/hon om ni träffades för en natt?

Fråga 3: och här kommer den klassiska frågan, vilka TRE saker tar du med dej till en öde ö?



KRAM och TACK för en underbar blogg!

2011-08-15 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0