hemma

Hej! Jag har haft det väldigt bra i Malmö. Det har varit skit kul! Dock så gick tävlingen åt helvete. Eller den gick inte alls, hoppade in och jag kände att det inte gick. Så jag strök mig, jag var alltså inte med och hoppade. Det kom inte direkt som en chock, har inte kunnat hoppat på typ 5 träningar nu, så aningarna fanns ju att det skulle bli så även på tävlingen. Men jag har varit nog ledsen över det nu. Nu tar jag nya tag! Hem resan var väldigt jobbig, det är ju så sjuuuuukt långt! Vi åkte nämligen minibuss hem så det tog ca 8 timmar. Men det var rätt kul också.
Idag börjar jag kl 12, det behövde jag efter denna helg! Hörs senare :)
Typ 4 år gammal bild på mig och Emma Björklund!

Kommentarer
Postat av: maja

hehe rofl emma. lol sanna.

2011-08-29 @ 12:35:40
URL: http://emmasofie.blogg.se/
Postat av: emma

hahaaha åååland <3 <3 vilka minnen !!!!

2011-08-29 @ 12:36:16
URL: http://emmasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0