till sara

Sara om the ones we love never truly leave us - Albus Dumbledore:
Hej Sanna! Vill börja med att tacka för en super bra blogg! Blir helt fast och kan inte sluta läsa den när jag väl börjat! Du verkar som en underbar person, och jag skulle gärna vilja bli din vän! De känns som att jag känner dej och dit liv, efter att ha läst bloggen flera gånger om och om igen. 
Jag tänkte också säga att jag är ett STORT fan av Harry Potter, sen måste erkänna att jag har en liten crush på Ronald Weasley, så himla snygg!
Sen har jag en tre frågor som jag tänkte att du kanske kunde svara på.. 
Fråga 1: Den snyggaste skådespelaren du vet? 
Fråga 2: Vad skulle du göra med han/hon om ni träffades för en natt?
Fråga 3: och här kommer den klassiska frågan, vilka TRE saker tar du med dej till en öde ö?

KRAM och TACK för en underbar blogg!

Svar: Hej Sara! Alltså tack så himla mycket, din komentar värmer mer än du tror. Blir skit glad över sånt här! Känner mig jätte rörd, haha :) 
Fråga 1: Daniel Redclife. Han kanske inte är den snyggaste så, men hans roll (Harry Potter) och hur han är i dom filmerna gör honom så sjukt attraktiv så jag skulle kunna sluka honom hel. hehe!
Fråga 2: Jag skulle nog försöka spela "svårfångad" och inte vara ett av alla galna fans, men jag skulle nog INTE lyckas så bra med det...
Fråga 3: Jag skulle ta med ett tält, tändare och kläder så att jag kunde stanna ett tag! haha :)
Hoppas du är nöjd med mina svar, och TACK igen för din fina komentar. Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0