00:34

Okej, jag har dröjt med detta inlägg för det är rätt jobbigt att skriva detta men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag och Johan har gjort slut. Hemskt, jag vet. Men jag var helt enkelt inte tillräckligt kär för att det skulle kunna fungera. Och Johan kände väll lite samma sak. Så vi kom överrens att det blev bäst såhär. Men Johan och jag står varandra väldigt nära och det kommer vi självklart fortsätta att göra även om vi inte är tillsammans. Vi betyder mycket för varandra, det var bara inte rätt tid och plats om man säger så. Hörrni läsare, varför ska kärlek vara så svårt för? Kan ni inte svara på det? Förut var det sjukt enkelt måste jag erkänna, men på senare tid har det bara varit jobbigt. Det är ju jävligt underbart egentligen men ibland svider det fan till. Jag får hoppas på bättre lycka nästa gång. Det är väll så man får tvinga sig själv att tänka ellerhur? Men jag måste erkänna att det känns rätt tungt just nu. Men det gör det väll jämt efter ett nederlag.  Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0