3. det här är jag bra på

Det här måste ju vara den svåraste punkten att skriva om. Haha, jag är så dålig på att säga saker som jag är bra på. men ska försöka.....
Jag är bra på att ta eget ansvar och att klara klara mig själv. 
Jag tycker att jag är bra på de flesta sporter. Jag har en stark vilja och är bra på att kämpa. Jag är helt okej bra på att sjunga, dansa och spela gitarr. Jag är väldigt bra på att fokusera/koncentrera mig. Jag kan lätt fokusera bort de dåliga sakerna runt om mig och bara tänka på vad jag ska göra. Jag är faktiskt ganska bra på datorer då jag har vuxit upp med två datanördar till bröder och lärt mig en del av dem. Jag är bra på att vara glad och sprida min glädje till andra. 
Det var nog det... PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0