4. Det här visste ni inte om mig

  • När jag var liten var min största dröm att bli skådespelare, jag gick på drama osv.
  • Jag har hicka minst en gång varje dag, det har jag haft sedan jag gick i 5:an.
  • Pappa har haft ett flygplan, så på somrarna när jag var liten var jag jämt på flygfältet i Siljansnäs och flög olika flygplan. (alltså jag styrde ju inte, jag åkte med när någon annan styrde. haha)
  • Jag tycker oftast att det är roligt att städa.
  • Jag dricker jämt oboy
  • Jag är väldigt bra på att skriva in och komma med i tv-program. Jag har varit med i Lilla Sportspegeln, jag kom med i Amigo men avstod att delta. Och så gick jag vidare i Wild kids.
  • Jag har bott i Kniva
  • Jag är en datanörd, sitter alldeles för ofta vid datorn
  • Jag är jätte rädd för att dö.
  • Jag har flugit till Bryssel själv (mamma mötte mig där)
  • Jag har varit i Kina i en månad när jag gick i 6:an
  • När jag var typ 9 trodde jag att Peter Pan fans på riktigt och att han skulle komma och hämta mig.
  • Jag kollar nästan alltid under sängen innan jag ska sova.
  • Jag tycker om att vara ensam.
  • Jag kan Harry Potter filmerna/böckerna typ utantill.

Kommentarer
Postat av: Anonym





Blir det Big Brother nästa gång?



hahahhahah

2011-02-09 @ 00:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0