4. vad jag vill bli när jag blir stor.

Okej, den här frågan är svår då mina svar ändrar sig hela tiden med åren. Men mitt dröm yrke är och kommer alltid att vara pilot. Det är något jag verkligen drömmer om. Men det har jag mer eller minde gett upp nu när det där gymnasiumet las ner. Något som jag alltid har velat bli ända sedan jag var liten är Polis och det vill jag fortfarande bli, en cool polis, inte en som bara åker runt och jagar moppe-killar/tjejer. När jag var liten ville jag bli frisör men det har jag ändrat mig om nu för det finns inte så mycket bra jobb innom de, och chansen att få ett bra betalt jobb inom det är väldigt liten. Men jag älskar att hålla på med hår och jag är faktiskt gaanska bra på det ;)  Ja, det var nog de. Eller.. sen vill jag hålla på med något inom sport också. Antingen att jag fortfarande är aktiv själv eller att jag tränar ungdomar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0