monday

Hej!! Tom sov hos mig igår, hihi. Sen idag på morgonen tränade jag friidrott med Caroline för jag inte kunde träna ikväll. Carolina Kluft var och tränade i hallen också, hoho. Sanna kallur brukar ju va där men inte Kluft så det var ju lite små coolt. Efter det gick jag från lugnet till stan och tog bussen hem till Tom. Sen har jag varit med honom hela dagen. Vi har precis kollat på wallander, och nu klockan 9 blir det beck. Imorn ska jag tävla och sedan sova över med Moa, för sen på onsdan ska vi åka till Lager 157. Får se när vi hörs.
Här är en coool bild på min snygga Tom.

hihi hoho <3

Kommentarer
Postat av: anonym

Inga bilder på Klüft?



2011-03-01 @ 00:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0