sannas dag

Ja idag är det min dag! 16 år fyller jag och det känns ju toppen! Min familj firade mig redan igår eftersom jag har träning idag. SÅ igår var alla här och vi åt mat och semlor! GOTT! Fick lite pengar av mormor och grejer som hon stickat, hon är så söt :) Sen ska jag nog, eller jag ska få en mobil och sen ska jag ju på det där träningslägret i maj så dom grejerna är presenter. Men imorse fick jag iaf trosor och presentkort på den där "spa" grejen på stan, det var bra det! Och så sov Tom här igår också, och av honom fick jag ett suuuuper fint halsband. Han är så söt! Jag blev jätte glad, tack Tom :) :) :) Jag har inte tagit några bilder tyvärr, men jag SKA göra det sen nån gång! promise. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis...ser fram emot bilderna.

2011-02-04 @ 01:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0