svar

NORA om FJONG:
Hej Sanna! Först vill jag tacka för en jätte bra blogg! Men det är så att jag har ett problem, jag kan inte hantera min avensjuka på folk jag vet verkligen inte vad jag ska göra, har du några tips?? Jag tror jag är mytoman , shiiit vad ska man göra då?:(. Underbar blogg!

Hej Nora! Detta är ett väldigt jobbigt problem och jag vet inte om jag kommer kunna hjälpa dig särskilt mycket. Jag är inte så avensjuk av mig, men däremot väldigt svartsjuk. Det har blivit bättre den senaste tiden men förut kunde jag verkligen vara hemsk. Avensjuka är svårt att hantera, man kan ju liksom inte bara säga åt järnan att sluta vara de. Men där emot kan du börja uppskatta dina egna "bra grejer" mer. Börja se dom bra sakerna hos dig, och tänk att det är säkert hon/han avensjuk på på dig. Det finns inte så mycket mer tips att ge. Det är viktigt att tycka om sig själv, för om man är nöjd med sig själv så har man ingenting att vara avensjuk på. Det är svårt, men också väldigt viktigt. Sen att du är mytoman har jag ingen aniiing om hur man ska gör något åt, du får helt enkelt sluta upp med det, jag känner några som är så och det är riktigt drygt faktiskt, ibland kan det också bli pinsamt. Försök sluta med det.
kram!

Kommentarer
Postat av: alex

Mytomani kureres med å leve livet. hvis du lever spontant så lever du også spontant og har orginale ting å fortelle om.

2012-10-20 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0