1. Det här gör mig glad

Det finns såklart väldigt mycket saker som gör mig glad. Men jag kan säga de saker som nog gör mig gladast. 

Att lyckas är en sak. Det kan vara i vad som helst. Men fram för allt när jag lyckas inom friidrotten. Jag blir så glad!! För när jag lyckas, då vet jag att också kan. Jag kan vara lika bra som dom, jag kan bara jag vill. Att få en bekräftelse på det stärker en väldigt mycket och gör mig även väldigt väldigt glad.

Musik gör mig också väldigt glad. Allt från att höra någon bra sångare/spelare till att hitta en ny låt på spotify. Musik kan få en på såååå bra humör.

Dom som står mig närmast gör mig glad. Alltså min familj, vänner och pojkvän. Jag har sån tur att jag får träffa mina närmaste hur ofta och mycket jag vill. Alla har inte den möjligheten. Efter allt elände jag sett i Gambia uppskattar jag just sådant mycket mer. Mina vänner gör mig glad och får mig att skratta, min familj får mig att känna mig trygg och i sin familj har man alltid en plats och där är i alla fall jag alltid mig själv. Min pojkvän gör mig glad, får mig att känna mig trygg och jag är mig själv med honom. Jag är lyckligt lottad. 

Att vara utomlands gör mig också väldigt glad. Att resa är något jag trivs med jätte mycket.

Jag älskar också att bli överraskad, det är sååå kul. Dock är jag väldigt nyfiken och ganska smart och listig så jag kommer oftast på överraskningen innan jag fått den, så den som vill överraska mig måste vara mycket smidig. 

Små saker som gulliga sms, fina komentarer/komplimanger gör mig också väldigt glad. 
:) :) :) :)
En bild från när jag tog silver på 60m häck på dn-galan och en bild på mig och siri när vi var på träningsläger på Åland. 
lycka lycka lycka lycka lycka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0