fredag!

Natur var.....imponerande. Eller det var väll typ som jag hade tänkt mig men deras engelska lektion var typ sjuk, dom var så duktiga haha. Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra, jaja. Efter att vi varit med där en dag åkte jag och Anna ner på stan för hon skulle köpa kläder, sedan fikade vi med Marcus och nu är jag och Anna hemma hos mig. Vi ska snart äta tacos. Klockan 9 ska hon, jag, Moa och Tom på bio :) Dock börjar den 9 men jag får skynda mig hem till sängen efter så jag hinner sova mycket. Ska vara på lugnet 09.00 imorn. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naturlinjen innebär mycket studier, du kommer förmodligen att avsluta din fridrottskarriär för skolan.

2011-01-28 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0