helt ok

Träningen gick helt okej. Vi hade ändrat spring schema på sprint träningen så det var, 300, 200, 200, 300, 200. Jag dog dom gick väldigt snabbt. Och jag har fobi för att spy, har inte spytt sedan jag vet inte när. Så jag vill inte ta ut mig så mycket heller, men ibland känner jag att jag nästan måste, idag var en sån dag. Efter det var det stav och haha så sjukt vad trött jag var. Ett hopp orkade jag inte ens komma upp i luften, och ett hopp när jag väl var uppe orkade jag inte ens rotera. Men nya tag på torsdag och då är det bara stav och då ska jag få ALLT att stämma perfekt för i helgen har jag tävling både lördag och söndag.
Men NU är det dags att plugga engelska innan jag ska sova. Kanske kommer ett inlägg innan jag somnar!
Jag och Chi. Saknar honom och afrika väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0