om mig

Jag har lagt till en kategori, "om mig". Jag är inte så duktigt när det gäller kategorier, nästan allting hamnar på allmänt. Men jag försöker bli bättre. I den nya kategorin kommer ni hitta saker om mig, fakta typ. Jag tänkte börja med, redan idag en lisa som jag ska följa. Fick idèen från jenk (jennylinnea.devote.se). Jag ska försöka ta en rubrik varje dag, men vissa dagar kanske jag inte hinner. Men jag kommer i alla fall gå igenom alla. Det får ta den tid det tar. Men det kommer ni alltså hitta på kategorin "om mig". 
Så här är de olika ämnena om mig då:

1. Det här gör mig glad. 
2. Det här göra mig ledsen.
3. Det här är jag bra på. 
4. Det här visste ni inte om mig. 
5. Vad jag vill bli när jag blir stor. 
6. Det här är jag dålig på. 
7. Vad som gör mig rädd.
8. Såhär växte jag upp. 
9. Det här kan jag inte leva utan
10. Länder jag varit i och mina resor. 
11. Det här gör mig arg.
12. Min familj. 

Jag kommer alltså försöka ta en "kategori" varje eller varannan dag. Alla dom inläggen kommer hamna under kategorin "om mig". Jag kanske lägger till flera kategorier senare, om jag kommer på något mer vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0