Så kom änglar och ta mig till honom och ge mig en chans för, jag tror att snart brinner ett hjärta för honom någon annan stans.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om, för det ekar i huvet
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna 
Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

LARS WINNERBÄCK! 
Detta är en av mina favorit låtar, lyssnade jämt på den förut. Jag tycker den är så himla fin!
Alla hans låtar är fina Men den här sätter sig fast lite extra på hjärnan. kärlek till lars <3 <3 <3 <3
Men det bästa är faktiskt när min kompis Fanny sjunger och spelar den här på gitarr, 
det är typ det vackraste jag hört. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0