tisdag, godmorgon!

Har inte haft en så bra natt, vaknade och somnade hela tiden. trodde att det var äckliga djur under min kudde och allt vad jag nu inbillade mig. Nu har jag ätit frukost, smörjt in mig, och satt på bikinin. Snart ska jag väl gå ut till stranden för att hänga där hela dagen, soft! Imorgon är det sista dagen som sagt, tråkigt. Jag kommer sakna att vara här så fort jag kommer hem. Men just nu längtar jag faktiskt hem! Saknar massa människor där hemma.
Nej nu ska jag sluta skriva och ta vara på dom dagarna jag har kvar. Ha en bra dag!

bild från igårkväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser inga äckliga djur på denna bild...?



hahahahha.....fin bild.....väldigt bruna ben.

2011-01-05 @ 03:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0