news from gambia

1. Armband i silver. köptes på en marknad, finns typ överallt, nästan alla har någon form av silverarmband på sig.
2. Tyg armband med texter på. Jag har köpt typ 5 olika, men jag har gett bort nästan alla.
3. Silverring. Fast den vet jag inte om den är äkta haha, men jaja snygg är den. Den är också köpt på marknad.
4. Parfym och hudkräm från taxfreen. Kommer ej ihåg vad det kostade. Men den heter iaf "Amor Amor" och luktar underbart! 
5. Bodylotion, från gambia (gulburk) Den bästa hudkrämen man kan ha tror jag. Det är typ bambusmör och lite annat i den. Superduper bra, dock luktar den inte så gott men den är bra nu när man kommer och börjar flagna.
6. Bodylotion, från taxfreen. 89:- tror jag den kostade. Finns på Åhlens också vet jag, eller den har funnits iaf. Den luktar super gott och även den är mycket bra.
7. Arsenal träningströja, köpt på en marknad och den är så skön!
8. Två kepor, köpt på en marknad.

Sen har jag ju köpt och sytt upp balklänningen också, och sen har vi fått lite gåvor av olika människor. Typ afrikanska armband, halsband och nyckelringsgrejer. Men jag vet inte riktigt vart dom är.... Jaa det var nog det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0