jobbdag

Rätt tungt att jobba idag. Stod helt själv så kunde inte vila eller nåt, och alla skulle ha allting inslaget i konstiga paket osv, MEN vad gör man inte för att göra kunderna glada, haha. Efter jobbet åkte jag med mamma till ica maxi för att göra en sån här egen sallad tills imorn. ÅH jag verkligen längtar efter att äta den! 
För er som inte vet så åker jag till Göteborg imorn kl 06.30 för att tävla i världsungdomsspelen på ullevi. Det ska bli så sjukt kul, det var nåt år sen jag var med på den tävlingen nu så jag verkligen längtar! hihi. Nu ska jag börja packa.
Lite bilder från världsungdomsspelen för några år sedan. Gud, det var då jag började bli skadad
hela tiden. Hade haft benhinneinflamation i typ ett år, för er som inte vet vad det är, så är det
ett helvete! Sen hade jag tredje bästa tiden till finalen på häcken, och så ramlade jag på häcken
när jag provstartade innan finalen. och då sabba jag mitt knä, efter det har jag typ aldrig riktigt
sprungit häck för jag blivit rädd för häcken. töntigt jag vet, men så äre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0