dödad

HEJ! Alltså gud... Jag vet inte vart jag ska börja. Idag har jag varit med om det värsta och häftigaste i mitt liv tror jag. Vi gick/klättrade/tog oss igenom/uppför/nedför massor av höga berg. Det var läskigt, kul och pirrigt. Massor av feta spindlar, vattenfall, smala gångar precis bredvid stup som var hur djupa som helst. Jag har tagit mig ned för ett vattenfall och uppför världens längsta jobbigaste, brantaste backe. Ja ni förstår nog. Det har varit så häftig alltså. Gud vilken känsla. Jag LOVAR att det kommer bilder sen. Dock inga bra för vi fick bara ha med oss typ en mobil i gruppen pga att vi skulle ner och upp i en massa vatten.
P.S våran guide hade TVÅ världsrekord i guiners rekordbok. Ett av dom var att han hade simmat från Holland till England OCH tillbaka. Det andra var att han hade kört spinning i 24 TIMMAR! Vilket kille (idiot)!!!
Ni får höra mer sen:)

Kommentarer
Postat av: Augustamal

Cool site ... I like it :)

2011-12-02 @ 11:33:37
URL: http://augustamal.blogsmall.com
Postat av: Augustamal

Cool site ... I like it :)

2011-12-02 @ 11:33:49
URL: http://augustamal.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0