leksand

Hej på er, har varit i Leksand sen i söndags. 
Idag har jag varit med mina kompis Johanna som bodde granne med mig när jag var liten och vi hade sommarstuga i siljansnäs. Det var väldigt längesenn vi umgicks så det var skit kul att träffa henne. Vi gick till leksandstrand och badade. SÅ skönt. Det har varit så himla varmt idag, men det ska vi inte klaga på. 
Lagade nyss lite mat med Toms mor, nu har hon åkt och snart kommer Tom tillbaka efter sin träning hoppas jag. Jag åker hem imorgonbitti, för jag har stav-träning i kvarnsveden kl 11! 
Här är jag just nu, och min "strand outfit today" hahaha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 19:59:21
Postat av: Nicole

Snygg :)

2011-06-28 @ 20:51:17
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0