nu har jag gått ut nian

Och oj det känns helt fantastiskt! Det bjöds på jordgubbar, cider och annat gott i klassrummet. Kören (bla jag) och några andra SKIT duktiga elever höll för underhållningen i Aulan. Åh alla var så grymma! sen var det dags för "krama lärarna grejen", oj vad jag grät. Vissa lärare har verkligen kommit nära i ens hjärta, dom har satt sina spår om man säger så. Samma sak med alla tjejer i klassen, ÅH ni är så bra girls!
Sedan drog jag med min bror till studenterna på haraldsbo, och sen till stan för att äta lunc med pappa och kolla i litee affärer. Och ja, nu är allt faktiskt över. Nu går man vidare och gud, vad ska hända nu liksom? Vart ska lilla jag ta vägen? Aja, det visar sig nog. 
Här är mina betyg,
MVG: Engelska, Idrott, Musik, Biologi, Svenska
VG: Bild, Hemkunskap, Matematik, Tyska, Fysik, So, Slöjd, Teknik
G: Kemi (haha)
Jag är faktiskt nöjd med mina betyd, det var väll några av betygen som jag kunde presterat bättre i, men detta räcker gott och väl! Det är ju faktsikt gymnasie-betygen som räknas. Men gud vad lärarna var snälla på slutet och höjde en i massa ämnen, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0