16.53

Hej, har inte så mycket tid. Igår var jag och Moa barnvakt åt hennes syskon, vi badade på lugnet, det var faktiskt kul! Sen åkte vi till lager 157 en snabbis och jag fick med mig ett par mjukisbyxor, tjocktröja och ett par trosor med mig hem. Idag har jag ätit på stan med palle, sen följde hon med mig för jag skulle klippa mig. Så nu känner jag mig riktigt fräsh, haha.. Ikväll ska jag äntligen träna fotboll som jag inte har gjort på flera månader. Det ska bli kul!
Men nu ska jag plugga engelska!
bilder från när jag och Tom var ute och gick lite ;)

Kommentarer
Postat av: emma häggström

hallåååå jag vill se en bättre bild på haaan :D ni är så söta sanna!!!!!

2011-03-04 @ 22:36:51
URL: http://www.emmahaggstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0