21.56 söndag

Hej och förlåt jag vet att jag inte uppdaterat på länge men jag har njutit av de sista dagarna på lovet! Jag har grillat, varit med vänner, varit med Tom, varit i stockholm med Tom vilket var skit mysigt, kommer kanske nån bild sen. Som ni kanske förstår så är det Tom som skrev inlägget innan, haha tötisen.. 
Idag har jag också sökt till idol, och oj det var en ny upplevelse, var väll ungefär som jag hade trott förutom att typ ingen gick vidare, haha ingen som jag känner som var där som verkligen sjunger bra gick vidare, förstår inte riktigt vad dom kollar efter. Det gick iaf bra för mig, trodde att jag skulle spy eller typ kissa på mig, men jag darrade bara hur mycket som helst, men sången gick bra och juryn var jätte snäll och dom gav mig bara beröm, MEN det räckte inte. Så nu har jag provat på det också! :) Nu ska jag och Tom sova, imorn är det skola (skjut mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0