fredag igen!!

Veckorna går verkligen snabbare nu! Minde än två veckor kvar till balen och ca två veckor kvar till spanien och om fyra veckor har jag gått ut grundskolan, ÅH vad skönt! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa med min Tompa! Mår illa också, vilket jag hatar! Det är så jobbigt. Jag som hade tänkt skriva klart en engelska grej.. åh nej nu måste jag lägga mig innan jag spyr. hehe. puss
Bild på mig och Julia från teknik praoen i höstas/vintras. Alltså gud, tänk vad längesen det var nu, och jag kommer ihåg hur otroligt långt det kändes tills dess att vi skulle sluta. Och hur tråkig skolan var.  Trodde aldrig jag ska skulle orka med nian så lätt som jag trots allt har gjort. Åh vad jag är duktig faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0