lördag

hej alla vänner och ovänner! Idag har jag jobbat, segt men trevligt. Igår fyllde min älskling år, hihi så grattis till honom! Som ni kanske förstår så spenderade jag dagen med honom igår. Dock har jag fått nån infektion i lymkörtlarna eller vad den nu var, så jag har en fet knöl bakom örat, och så får jag äta penecelin, och så har jag tagit ut mitt örhänge som jag nyss tog, åh (snyft) det som hade läkt så bra.. :( Aja, nu kommer tom snart, då ska vi äta! :D
Toms presenter, hihi (dom är inte från kuckelikana, jag slog bara in dom där)
Köpte den där oranga grejen idag på stan, vet fortfarande inte vad det heter, men man har den under linnen osv typ... På H&M iaf,

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tror det heter typ bustier... elr nåt sånt.

2011-05-08 @ 16:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0